İş Tanımı:
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz İstanbul/Anadolu Yakasında bulunan Çağrı Merkezinde görevlendirmek üzere;
Ekibin istenilen hedeflere ulaşmasını sağlamak,
Mevcut hedeflere ulaşılırken müşteri memnuniyetini maksimize etmek,
Ekibin kişisel performanslarının analiz edilmesi ve verim yükseltici yönlendirmeler yapılması,
Gerekli raporların hazırlanarak üst birim ve yöneticileri iletilmesi,
Verimli bir çalışma için gerekli ortamın sağlanması gibi görevleri üstlenecek Çağrı Merkezi Takım Lideri aramaktayız.
Aranan Nitelikler:
Çağrı Merkezi alanında en az 5 yıl ve minimum 1 yıl proje takım liderliği iş deneyimine sahip,
MS Office programlarını etkin kullanabilen,
İletişim becerileri ve insan ilişkileri kuvvetli,
Ekibin motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilecek,
Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
Dinamik ve yoğun bir tempoda çalışabilecek,
Sorumluluk sahibi, inisiyatif kullanabilen,
Raporlama yapabilen ve analitik düşünebilen,
Rapor sonuçlarını analiz ederek, aksiyon alabilen ve ekip kalitesini arttırmak adına çalışmalar sağlayabilen adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Farketmez |
Yaş Aralığı | : | 22 - 35 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |