Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Orka Telekom Ltd. Şti.
İş Tanımı:
Türk Telekom, Digiturk ve Dsmart'ın çağrı merkezi kanalı ile satışlarını gerçekleştirmekteyiz.
Sektörde 10 yıl aşkın bir süredir hizmet vermekteyiz.
Firmamızın iki adet lokasyonda hizmet vermektedir.
Lokasyonumuzun biri Kızılay diğeri ise Emek-Bahçelievler bölgesindedir.
İki lokasyonumuza da Ankara'nın her bölgesinden kolaylıkla Metro, Otobüs ile ulaşılabilmektedir.
Aranan Nitelikler:
Ankara-Çankaya-Emek ve Kızılay lokasyonlarımızda görevlendirilmek üzere dış arama projelerinde görev alacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
(MAAŞ) + YEMEK + YOL + SOSYAL HAKLAR(SİGORTA) + PRİM olanakları sağlanmaktadır.
En az lise mezunu, tercihen üniversite mezunu,
Çağrı merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,
İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmet ile müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Ekip çalışmasına yatkın,
Bireysel rekabeti ön planda tutabilen,
Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip,
Kişisel gelişimine önem veren,
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
MS Office uygulamalarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen,
Etkili prim sistemiyle gelirini yükseltmeyi hedefleyen,
Bireysel ve kurumsal müşterileri arayarak ürün ve hizmetlerinin tanıtımını ve satışını gerçekleştirecek takım arkadaşları aramaktayız.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
20 - 30 yaşları arasında |
Maaş |
: |
3000 TL |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |