İlan Bilgileri

Çağrı Merkezi Satış Elemanı

Taksim Danışmanlık Hizmetleri

İş Tanımı:
Sistem ve Ürün Belgelendirme alanında hizmet veren firmamıza;
Müşterilerimizin e-posta ve telefon ile gelen talepleri doğrultusunda teklifleri hazırlamak,
Outband aramalar ile potansiyel müşteri ilişkilerini sağlamak ve satışa yönelik çalışmalar yapmak,
Müşteri portföyünde olmayan olası yeni müşterilerin ihtiyaçlarını belirleyerek portföye dahil etmek,
Telefon görüşmeleri ile potansiyel müşteri görüşmeleri yapmak,
Hazırlanan tekliflerin iletilmesini ve satış sürecinin takibini sağlamak,
Satış sonrası operasyonel sürecin takibi,
Program çerçevesinde belirlenmiş müşterilere gerekli aramaları yaparak hizmet takibini sağlamak ve satış sonrası müşteri memnuniyetinin arttırılmasına yönelik çalışmalar yapmak,
Müşteriler ile yapılacak görüşme ve ziyaretlerin planlamalarını yapmak, ilgili birimlerle koordinasyonunu sağlamak üzere,
Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Maaş + Prim + Multinet
Aranan Nitelikler:
En az yüksekokul tercihen üniversite mezunu;
İş takibi konusunda özenli, not alma prensibine sahip, detaylara önem veren, sonuç odaklı,
Diksiyonu düzgün, etkin ifade gücüne sahip, sözlü - yazılı iletişim becerisi iyi ve geliştirmek için sürekli çalışan,
Çağrı merkezi satış tecrübesi olan, hızlı arama ve mail trafiği yönetimi konusunda kendine güvenen,
Hızlı klavye kullanımı yapabilen,
Ekip motivasyonuna katkı sağlayacak, çalışma ortamında dinamik süreçleri yürütebilen ve pozitif yaşamı benimseyen,
Araştırmacı, metin okuma kondisyonu güçlü, yeniliklere açık, merak duygusu gelişmiş, öğrenmekten keyif duyan,
Öz değerinin farkında, kendine güveni ve iç motivasyonu yüksek,
MS Office programlarına hakim,
Tercihen İngilizce bilen,
Tercihen CRM vb. programları kullanmış adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 22 - 30 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : İstanbul Avrupa (Beylikdüzü)
Adres : Belirtilmedi