Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Orka Haberleşme
İş Tanımı:
Ankara-Çankaya-Emek ve Kızılay lokasyonlarımızda görevlendirilmek üzere dış arama projelerinde görev alacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
(MAAŞ) + YEMEK + YOL + SOSYAL HAKLAR(SİGORTA) + PRİM olanakları sağlanmaktadır.
Aranan Nitelikler:
YÖNETİCİ KARİYER HEDEFİ OLAN,
En az lise mezunu, tercihen üniversite mezunu,
Çağrı merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,
İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmet ile müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Ekip çalışmasına yatkın,
Bireysel rekabeti ön planda tutabilen,
Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip,
Kişisel gelişimine önem veren,
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
MS Office uygulamalarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen,
Etkili prim sistemiyle gelirini yükseltmeyi hedefleyen,
Bireysel ve kurumsal müşterileri arayarak ürün ve hizmetlerinin tanıtımını ve satışını gerçekleştirecek takım arkadaşları aramaktayız.
Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar
Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
20 - 28 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |