İş Tanımı:
Toplantı ve randevuları organize etmek,
Postalama, fakslama ve yönetime kopya iletme dahil olmak üzere genel büro desteği sağlamak,
Telefon çağrılarına cevap vermek,
Yazışma, rapor, taslak, not ve e-postalar dahil olmak üzere ofis belgelerini hazırlamak ve ilgili yöneticiye sunmak,
Dosyalama sistemi geliştirmek ve sürdürmek,
Ofis ziyaretçilerine yönlendirmede bulunmak,
Ofis malzemeleri tedariğini sağlamak üzere Yönetici Asistanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümü mezunu,
MS Office programlarına ve ofis araçlarına hakim,
Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli,
Diksiyonu düzgün,
Güler yüzlü,
Dinamik,
Dış görünüşüne önem veren Bayan adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 22 - 35 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |