İş Tanımı:
Profesyonel Bina Yönetim Şirketimize (Yönetici Asistanı) personel alımı yapılacaktır.
Çalışma saati 09:00 - 18:00 arasındadır.
Asgari Ücret verilecektir.
Binaların gelir/gider takibi, fiş-fatura işlemleri, aidat tahsilatı ve takibi, müşterilerin çağrılarını yanıtlama ilgili birime aktarma, dosya düzenlemeleri, gelir- gider raporlama, müşterilere SMS ve e-posta gönderimi konularında işlem yapmak üzere personel alımı yapılacaktır.
Şirket telefonu verilecektir. Mesai saatleri içerisinde kullanılacaktır.
Randevu ile görüşme yapılacaktır.
APSİYON KULLANMAYI BİLEN ADAYLAR ÖNCELİKLİDİR.
YUVA YÖNETİM- YV TEMİZLİK
Aranan Nitelikler:
22-30 yaş arası,
Tercihen önlisans/ lisans mezunu,
MS Office programlarına hakim (çok iyi derece),
İnternet bank. kullanabilen,
Diksiyonu düzgün,
İletişimi ve insan ilişkileri güçlü, güler yüzlü,
Sorumluluk sahibi, işini takip eden,
İzmir'de ikamet eden adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 22 - 28 yaşları arasında |
Maaş | : | 2825 TL |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |