İş Tanımı:
Çağrı Merkezi'ne gelen taleplerin karşılanması,
Satış odaklı teklif hazırlanması ve kayıtlarının işlenmesi,
Satış sürecinde misafirin hizmet/ürünlerle ilgili bilgilendirilmesi ve sürecin takibinin yapılması ile ilgilenecek Çağrı Merkezi Satış Elemanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Üniversitelerin tercihen Turizm/Otelcilik/Seyahat Acenteciliği/Rehberlik alanında öğrenim veren ön lisans/lisans programlarından mezun olmuş,
Seyahat acentelerinde veya çağrı merkezlerinde satış odaklı en az 2 yıl çalışma deneyimi olan,
Asgari düzeyde Excel, Word bilgisi olan,
İstanbul Avrupa Yakası’nda ikamet eden,
Diksiyonu düzgün,
Misafir memnuniyeti odaklı çalışabilecek ve iletişim becerisi gelişmiş,
Takım çalışmasına özen gösterecek,
Esnek çalışma saatlerine ve vardiyaya uyum sağlayabilecek,
İşin gerektirdiği iş sorumluluğuna ve çalışma disiplinine sahip,
Belli dönemlerde işin gerektirdiği tesis eğitimleri için seyahat engeli bulunmayan takım arkadaşları arıyoruz.
İlgili adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Farketmez |
Yaş Aralığı | : | 22 - 33 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |