İlan Bilgileri

Dijital Medya Uzmanı (Sosyal medya hesap yöneticisi değil)

Filtre Market

İş Tanımı:
Yeni kurulmuş Yazılım Firmamızda istihdam edilmek üzere;
Potansiyel yeni müşteri kazanımı için DİJİTAL pazarlama faaliyetlerinde bulunmak,
Google Adwords ve Facebook Platformları başta olmak üzere tüm dijital reklam networkleri için kampanyalarının oluşturulması, reklama yönelik tüm tasarım (ilan, sunum, flyer, leaflet) tanıtım filmleri süreçlerinin tasarlanması, uygulanması,
Organik trafiği ve lead geri dönüşlerini artırmak,
Google Adwords ve Facebook ile ilgili planlanan trafik, transaction, gelir, bütçe, kalite skoru vb. hedeflere ulaşılmasının sağlanması,
Hedef pazarlarda anahtar kelime araştırması ve rakip analizi yoluyla fırsatları belirlemek, SEO konumlarını düzenlemek ve iyileştirmek
Dijital Pazarlama Performans stratejisini (SEM, SEO, ASO, Google Analytics, dönüşüm oranı optimizasyonu, A / B testi, kişiselleştirme, retargeting, affiliate, email / SMS dahil) belirlemek,
Onsite, offsite dijital pazarlama ile ilgili tüm kodlar ve ürün, kullanıcı davranışlarına dair verilerin takip kodlarının applikasyonda ilgili alanlarda yer verilmesi ve de bu verilerin Google Analytics vb raporlama araçlarına sağlıklı aktarılmasının sağlanması,
Tüm prodüksiyon ve uygulama süreçlerinin eksiksiz tamamlanmasını sağlamak
Tarama hataları, site haritaları ve sıralamayı etkileyebilecek hız sorunları gibi teknik sorunların belirlenmesi, incelenmesi ve yönetimi,
Proje ilerleme ve sonuçlarını haftalık, aylık ve üç aylık raporlamak gibi görevleri üstlenecek Dijital Medya Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
İçerik üretiminde yetenekli,
Kurumsal Yazılım Pazarlamasında tecrübesi olan adaylar önceliklidir,
Firebase, Sensortower, Apptweak vb. platformlar kullanmış, üzerinde veri analizi yapılan çalışmaları Raporlama için Google Data Studio, Analytics, Criteo ve benzeri programları kullanarak, proje ilerleme ve sonuçlarını haftalık, aylık ve üç aylık raporlayabilecek,
Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize'a hakim, Search Console, Hotjar, doubleclick, programatic, Sprinklr, Adobe, Canva vb UX araçları hakkında bilgi sahibi,
A/B testi ve dönüşüm optimizasyonu konularında tecrübeli,
Lead Generation teknikleri hakkında bilgi sahibi,
Internal ve External linklendirmelerin yönetiminde tecrübeli,
Backlink analizi yaparak, izlenecek yol haritasını oluşturabilecek,
SEO kurallarına aykırı olabilecek UX ve IT geliştirmeleri hakkında gerekli bilgilendirmeleri yapma,
İleri seviyede excel, word, powerpoint ve ilgili diğer programlara hakim,
Tercihen Wordpress, Woocommerce, Shopify vb. aşina
Firebase, Sensortower, Apptweak vb. platformlar kullanmış, üzerinde veri analizi ve yorumu yapabilecek yetkinliğe sahip,
Facebook Business Manager'a çok iyi bilen,
Grafik, tasarım programlarını bilen, iyi derecede kullanabilen, web, banner tasarımı yapabilen, wordpress web sitesi geliştirmiş adayların başvurularını bekliyoruz.
CMS, CRM, Database ve ileri internet teknolojilerine hakimiyet tercih sebebidir.

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 18 - 50 yaşları arasında
Maaş : 4000 TL
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : Konya (Karatay, Meram, Selçuklu, Ahırlı, Akören, Akşehir, Altınekin, Beyşehir, Bozkır, Cihanbeyli, Çeltik, Çumra, Derbent, Derebucak, Doğanhisar, Emirgazi, Ereğli, Güneysınır, Hadim, Halkapınar, Hüyük, Ilgın, Kadınhanı, Karapınar, Kulu, Sarayönü, Seydişehir, Taşkent, Tuzlukçu, Yalıhüyük, Yunak)
Adres : Belirtilmedi