Almanca Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Oz Communication
İş Tanımı:
OZ Communication'in hedefi müşterilerine en iyi kalitede hizmet sunmaktır.
Müşteri memnuniyeti günümüzün en önemli rekabet avantajlarından biridir ve OZ Communication bunu sesinde bir gülümseme ile sağlamaktadır.
Aynı zamanda bir diğer amacımız ise yetiştirmeyi hedeflediğimiz tecrübeli bir ekip ile yurtdışında bulunan tedarikçilerimizin memnuniyetini sağlamaktır...
Aranan Nitelikler:
Ana dil seviyesinde Almanca bilen,
Markanın yabancı müşterilerinden gelecek olan taleplerini Almanca olarak yanıtlayabilecek,
En az Lise mezunu, tercihen ön lisans veya lisans mezunu,
Çözüm odaklı, inisiyatif kullanabilecek,
Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk alabilecek,
Analitik düşünebilen,
Telefonda etkili iletişim kurabilen, diksiyonu düzgün,
Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
Esnek çalışma saatlerine uyumlu adayların başvurularını bekliyoruz.
Süresiz Sözleşme
SGK Sağlık Sigortası
Dolgun Maaş + Yemek
Yüksek Primler Euro bazında ödenecektir.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
18 - 50 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |