Yönetici Yardımcısı
Pergamas
İş Tanımı:
Yöneticinin iş gündemi doğrultusunda gerekli planlamayı yapmak, ajandasını takip etmek, koordinasyonu sağlamak,
Yöneticinin programı doğrultusunda tüm toplantı, görüşme ve iş gezilerini mevcut plan dahilinde düzenlemek, ilgili kişileri bilgilendirmek ve organizasyonu sağlamak,
Yurtiçi ve yurtdışı otel, uçak ve seyahat organizasyonlarını yapmak, vize sürecini takip ederek sonuçlandırmak,
Yöneticinin kurum içi ve dışı yazılı – sözlü iletişim ve koordinasyonunu sağlamak,
Yöneticinin talep ettiği konular ile ilgili araştırma yapmak, bilgi toplamak ve sorumlu olduğu tüm iş konularında destek vermek üzere Yönetici Yardımcısı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Analitik düşünebilen, dinamik bir ortamda hızlı ve sonuç odaklı çalışabilecek,
Dış görünüşüne özen gösteren ve temsil yeteneği güçlü olan,
İnsan ilişkilerinde başarılı, diksiyonu iyi, iletişim gücü yüksek,
Detaylara önem veren, titiz, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Yoğun çalışma temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyabilecek,
Organizasyon ve planlama becerisine sahip adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
27 - 60 yaşları arasında |
Maaş |
: |
5000 TL |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |