İş Tanımı:
Çağrı Merkezi'mizde görevlendirmek üzere;
Belirlenen satış hedefleri doğrultusunda potansiyel müşteriler ile görüşülerek, ilgili ürün/hizmetlerin satışının gerçekleştirilmesi ile ilgilenecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Lise, Yüksekokul ve/veya Üniversite mezunu ya da öğrenimine devam eden,
Tercihen Çağrı Merkezi konusunda tecrübesi olan veya öğrenmeye açık,
Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş,
İş takibinde başarılı, kişisel motivasyonu yüksek, daima enerjik,
Dinamik ve yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
İkna kabiliyeti ve görev bilinci yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
Zaman yönetimi, planlama ve organizasyon yeteneği güçlü,
MS Office programlarını kullanabilen,
Askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş (erkek adaylar için) adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Farketmez |
Yaş Aralığı | : | 18 - 30 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |