İş Tanımı:
Müşterilerimizin e-posta ve telefon ile gelen talepleri doğrultusunda teklifleri hazırlamak,
Outband aramalar ile potansiyel müşteri ilişkilerini sağlamak ve satışa yönelik çalışmalar yapmak,
Hazırlanan tekliflerin iletilmesini ve satış sürecinin takibini sağlamak,
Satış sonrası operasyonel sürecin takibi,
Program çerçevesinde belirlenmiş müşterilere gerekli aramaları yaparak hizmet takibini sağlamak ve satış sonrası müşteri memnuniyetinin arttırılmasına yönelik çalışmalar yapmak,
Müşteriler ile yapılacak görüşme ve ziyaretlerin planlamalarını yapmak, ilgili birimlerle koordinasyonunu sağlamak üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Yönetim Sistemleri, Ürün Belgelendirme ve Kurumsal Yönetim Danışmanlığı alanında hizmet veren firmamıza;
En az yüksekokul tercihen üniversite mezunu;
İş takibi konusunda özenli, not alma prensibine sahip, detaylara önem veren, sonuç odaklı,
Diksiyonu düzgün, etkin ifade gücüne sahip, sözlü - yazılı iletişim becerisi iyi ve geliştirmek için sürekli çalışan,
Telefonda satış tecrübesi olan, hızlı arama ve mail trafiği yönetimi konusunda kendine güvenen,
Ekip motivasyonuna katkı sağlayacak, çalışma ortamında dinamik süreçleri yürütebilen ve pozitif yaşamı benimseyen,
Araştırmacı, metin okuma kondisyonu güçlü, yeniliklere açık, merak duygusu gelişmiş, öğrenmekten keyif duyan,
Öz değerinin farkında, kendine güveni ve iç motivasyonu yüksek,
MS Office programlarına hakim,
Tercihen İngilizce bilen,
Tercihen CRM vb. programları kullanmış,
Beylikdüzü ve yakın çevresinde ikamet eden ya da Beylikdüzü OSB'ye ulaşım sorunu olmayan,
Aşağıdaki iş tanımı doğrultusunda birlikte çalışacak ekip arkadaşları aramaktayız.
Not: Başvurularında ön yazı bulunan adaylar öncelikli olarak değerlendirilecektir.
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 23 - 35 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |