İş Tanımı:
Yangın Alarm ve Güvenlik sistemlerinde yıllardır hizmet veren konularında dünya lideri olan markaların Türkiye distribütörlüğünü yapmaktadır.
Telefon ve görüşme trafiğinin yürütülmesi,
Ofis iç ve dış bilgi akışının sağlanması,
Yazışmaların takip edilmesi ve dosyalanması,
Müşterilerimizden telefonla gelen taleplere göre programda teklif ve sipariş hazırlayarak müşterilerimize iletmek üzere Sekreter arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
En az Lise mezunu (Tercihen üniversitelerin Büro Yönetimi, pazarlama ve Sekreterlik MYO mezunu)
Autocad, MS Office programlarını etkin biçimde kullanabilen,
Telefon, faks, yazıcı vb. ofis cihazlarına hakim,
Evrak yönetimi ve dosyalama bilgisine sahip,
Tekliften siparişe kadar onay, ödeme vb. tüm süreci takip edecek,
Dikkatli, düzenli, sorumluluk sahibi ve insan ilişkileri kuvvetli,
Kurumsal firma çalışma kültürüne sahip,
İşini titizlikle yapan adayların başvurularını bekliyoru
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 19 - 30 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |