Çağrı Merkezi Elemanı
Firma Bilgileri Gizli
İş Tanımı:
Gıda Takviyesi ve Muhtelif Elektrikli-Elektronik ürünlerin perakende e-ticaretini yapan şirketimizin Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri ve İdari Ofis kadrosunda boşluk olduğu takdirde değerlendirilmek üzere inbound, outbound ve backoffice departmanlarında görev alacak çalışma arkadaşları aranmaktadır.
Gelen çağrılara belirlenmiş hedefler ve konuşma kalitesi standartlarına uygun olarak cevap vermek,
Web sitesi, sanal pazarlardaki mağazalarımız, sosyal medya ve whatsapp gibi mecraları takip ederek müşterilerden gelen soruları yanıtlamak,
Gelen siparişleri CRM’e aktarmak ve faturalarını düzenleyerek günlük olarak kargolamak,
Gönderilen kargoların ve iadelerin takibini yapmak,
Ofisin düzeninden sorumlu olmak,
Ürüne yönelik her türlü bilgiye sahip olmak ve bilgilerini güncel tutmak,
Gerekli durumlarda müşterilere geri dönüş yaparak bilgilendirme yapmak üzere Çağrı Merkezi Elemanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Çağrı merkezi müşteri hizmetlerinde deneyimi olan veya bu alanda çalışmaya istekli deneyimsiz,
Bilgisayar, İnternet, Web sitesi Yönetim Paneli, CRM ve Ms Office programlarını kullanabilen veya öğrenmeye istekli,
Müşteri ilişkilerinde başarılı, satış odaklı çalışabilen,
İkna kabiliyetine ve iletişim becerilerine güvenen,
Türkçenin doğru kullanımı konusunda hassas,
Akıcı ve düzgün bir diksiyona ve ses tonuna sahip,
Ekip çalışmasına yatkın, işbirliğine açık, güler yüzlü,
Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
En az lise mezunu veya üniversite öğrencisi,
Yakınlıktan dolayı tercihen Kavacık-Medipol Üniv. veya Beykoz Üniv. öğrencileri,
İstanbul Anadolu Yakası'nda Beykoz’a yakın yerlerde ikamet eden,
18-25 yaşları arasında Kadın-Erkek,
Cumartesi dahil haftada 6 gün çalışacak adayların başvurularını bekliyoruz.
Çalışma adresi Beykoz-Kavacık
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
18 - 25 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |