İlan Bilgileri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Evform

İş Tanımı:
Müşterilerden gelen çağrıları karşılamak ve çözüme kavuşturacak,
Sipariş ile ilgili çağrıları ve sistem üzerinden destek talepleri çözüme kavuşturacak,
Gelen talepleri şirket içi departmanlara iletilmesi ve takibi ile ilgilenecek,
Çağrı Merkezi süreçleri hizmet ilkeleri doğrultusunda yöneticinin talep ettiği konular ile ilgili, istenilen doküman, rapor ve sunumları hazırlayabilecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
İnsan ilişkilerinde başarılı, sözlü ve yazılı iletişim yeteneği güçlü, ikna kabiliyeti yüksek, diksiyonu düzgün,
Analitik düşünebilen, çözüm odaklı, temsil kabiliyeti yüksek,
Araştırmacı ve kendini geliştirmeye açık, iletişim yönü kuvvetli,
Hedef ve stratejiler konusunda süreçlerin kontrolü ve ekiplere destek olabilecek,
Takım çalışmasına uyumlu, hızlı ve pratik çözümler üretebilecek,
Zaman yönetimi, planlama ve organizasyon yeteneği güçlü, sistemli ve düzenli çalışma alışkanlığına sahip adayların başvurularını bekliyoruz.  

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 18 - 30 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : Ankara (Kahramankazan, Sincan, Etimesgut, Çankaya, Yenimahalle)
Adres : Belirtilmedi