Çağrı Merkezi Takım Lideri
Ritim Callcenter
İş Tanımı:
Ekibinin performansından, iç/dış müşteri memnuniyeti sağlanmasından ve takımının hedeflerinin başarılmasından sorumlu olunması,
Ekibinin hedeflerine ulaşması için gerekli koçluk ve yönlendirmelerin yapılması, kişisel gelişimlerinin izlenmesi, ekibinin gelişmesi için gerekli desteği verilmesi,
Dış müşteri ile etkin iletişimin sağlanması,
Ekip motivasyonunun sağlanması, takım bilincinin oluşturulması,
Verimli bir çalışma için gerekli ortamın ve araçlarının sağlanması,
Sorumluluğundaki süreçlerin yürütülmesi, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi amacıyla çalışmaların başlatılması ve sonuçlarının değerlendirilmesi,
Satış hedeflerinin gerçekleştirilmesi ile ilgilenecek Çağrı Merkezi Takım Lideri arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
En az Önlisans mezunu olan,
Minimum 1 yıl yöneticilik tecrübesi bulunan,
Satış tecrübesine sahip,
Analitik bakış açısına ve hızlı problem çözme yeteneğine sahip olan,
Sözlü ve yazılı iletişim becerileri kuvvetli olan,
Proaktif yaklaşım sergileyen ve zamanında aksiyon alan,
Sonuç odaklı, izleme ve kontrol becerisi gelişmiş,
MS Office programlarını iyi düzeyde kullanan adayların başvurularını bekliyoruz.
MAAŞ+YOL+YEMEK (2800 TL)
SGK
AYLIK YÜKSEK PRİM
GÜNLÜK PARA ÖDÜLLERİ VE PROMOSYONLAR
AYLIK ALTIN ÖDÜLLERİ
ORTALAMA AYLIK KAZANÇ 5000 TL
İş Türü: Tam zamanlı
Maaş: aylık 2.800,00TRY
Cinsiyet |
: |
Kadın |
Yaş Aralığı |
: |
20 - 40 yaşları arasında |
Maaş |
: |
2800 TL |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |