İş Tanımı:
Yöneticinin günlük çalışma programını ve çalışma ortamını düzenlemek,
İş ve seyahat planlarını hazırlamak,
Ajandasını takip etmek,
İç ve dış yazışmalarını ve evrak işlerini yürütmek,
Dosyalama ve arşiv düzenlemesini yapmak,
Seyahat, konaklama, uçak bileti ve vize işlemlerini yürütmek,
Kurumsal evrakları takip etmek ve dosyalamak üzere Yönetici Asistanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
MS Office Programlarına hakim,
Organizasyon ve planlama becerilerine sahip,
Protokol ve insan ilişkilerinde başarılı,
Temsil yeteneği olan, uyumlu ve takım çalışmasına yatkın,
Çözüm odaklı, araştırmacı, pratik, dikkatli, sistemli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Detaylara önem veren,
Telefon, e-mail, evrak trafiğinin yönetilmesini sağlayacak,
Yazışma prosedürleri konusunda tecrübeli,
Esnek çalışma saatlerine uyabilecek Bayan personel alınacaktır.
Seyahat engeli bulunmayan adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 19 - 30 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı, Sözleşmeli |