İş Tanımı:
Satış sonrası gelen çağrıları karşılayacak ve sipariş alacak,
Cari, sipariş ve ödemeleri takip edecek,
Teknik servis anlaşması yapılan yerler ile tüm süreçleri yönetebilecek,
Satış sonrası müşteriden gelen tüm talep, şikayet ve ihtiyaçlara hızlı cevap verebilecek,
Stok kontrollerini sağlayacak,
Sevkiyat sürecinde ilgili ekibe destek olmak,
Gönderilen yedek parça, bakım ve arızaların düzenli şekilde kontrol eden ekip ile koordineli olarak çalışacak ve süreci yakinen takip edebilecek,
Servis sonrası aylık satış raporlarını hazırlayacak ve ilgili kişiler ile paylaşacak Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri Elemanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
MS Office programlarına hakim,
En az Lise, Tercihen MYO mezunu,
Tercihen en az 2 yıl tecrübeli,
Tercihen Logo Tiger ve Excel programlarını kullanabilen,
20-35 yaşları arasında Bayan,
18-25 yaşları arasında askerliğini yapmış Erkek ya da muaf,
Sözlü ve yazılı iletişimde başarılı,
Planlanma, analitik düşünme ve raporlama yeteneği gelişmiş,
Müşteri odaklı çalışarak, problem çözme beceresine sahip,
Ekip ile koordineli çalışabilecek,
İş takibi ve ikna kabiliyeti yüksek,
İşin gerektirdiği dikkat, özen ve disipline sahip,
Tuzla ve Pendik ilçelerinde servis güzergahında ikamet eden (Orhanlı, Anadolu Mh, Kaynarca, Tuzla İstasyon, Yayla Sapağı, Esenyalı, Aydınlı Gizli Bahçe, Pendik Yenişehir, Kurtköy) adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Farketmez |
Yaş Aralığı | : | 20 - 35 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |