İş Tanımı:
2013 yılından beri İzmit Yahya Kaptan'da Gayrimenkul sektöründe hizmet verdiğimiz TRESMO Kaptan Ofisimizde 'Ofis Asistanı' olarak çalışacak,
Ofisin dışa açılan yüzü olarak her zaman olumlu, kibar, güler yüzlü, şık ve bakımlı olmak,
Ofise gelen telefonlara cevap verip ilgili kişilere yönlendirmek,
Fotokopi, santral, yazcı v.b. ofis gereçlerini kullanmak,
Ofise gelen misafirleri karşılayıp ilgili kişilere yönlendirmek,
Ofise gelen misafirlere içecek servisinde bulunmak,
Zaman yönetimini etkin bir şekilde kullanıp arşiv ve dosyalama yapmak,
Başlatılan her işi takip edip geri bildirimini sağlamak,
Ofisin karşılama alanın ve toplantı odalarının düzenli olmasından sorumlu olmak,
Nöbet listesini hazırlamak, organize etmek ve takip etmek,
Gelen evrak takibini yapmak, ilgili kişilere iletmek,
Ofis ihtiyaçlarını günlük ve haftalık takip etmek,
İletişim, temsil, ikna ve sorun çözme yeteneğine sahip,
Kurumsal bir kimlik çatısı altında çalışabilecek sorumlukta,
Sosyal medya ve internet kullanımında aktif ve etkin,
Ofisi açmak ve kapatmak givi görevleri üstlenecek çalışma arkadaşı arıyoruz..
Aranan Nitelikler:
Üniversitelerin lisans veya önlisans bölümlerinden mezun,
Bilgisayar ve MS Office programları iyi derecede kullanabilen, sunum ve raporlama yapabilecek,
Müşteri iletişiminde başarılı,
Telefon ile iletişim ve temsil yeteneği gelişmiş,
Sorun giderme ve problem çözme aşamasında sakin olabilen,
Müşteri odaklı,
Sistemli ve disiplinli,
Motivasyonu yüksek, pozitif enerji sahibi,
Giyimine özen gösteren, prezantabl,
Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek,
Gayrimenkul Danışmanları ile sürekli başarılı iletişim kurabilen ve problemlerine teknik çözüm sunabilen OFİS ASİSTANI arıyoruz.
İlgili adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 22 - 30 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |