İlan Bilgileri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

İkra İletişim Telekomünikasyon Ve Danışmanlık Hizmetleri San

İş Tanımı:
2017'den bugüne sektöründe önde gelen çalışanlarının ve müşterilerinin memnuniyeti vizyonu ile hedeflerine koşan şirketimiz bünyesinde (D-SMART+MİLLENİCOM+DİGİTURK+TİVİBU+TTNET) projelerimizde çalışacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
Akıcı ve etkin konuşabilen,
Diksiyonu düzgün,
Kişisel gelişimine önem veren ve pozitif,
Çağrı Merkezi temel performans hedeflerine ve ekip çalışmasına hakim,
Hızlı düşünüp, insiyatif alabilecek,
İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
İletişim ve problem çözme beceresine sahip,
Dinamik, istekli, enerjisi yüksek,
Takım çalışmasına önem veren, kendini geliştirmek isteyen ve kariyer hedefleri olan,
Deneyimli (önceliğimiz) - Deneyimsiz (eğitim verilecektir),
Neşeli,
Enerjisi yüksek Bay- Bayan takım arkadaşları aramaktayız.
Maaş + Prim + SGK + Yemek (Madenler metrosuna yakın)
Huzurlu bir iş ortamı, uzun süreli çalışma imkanı ve bol kazançlı prim yapısıyla bizimle çalışmak ister misiniz?

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 18 - 26 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : İstanbul Anadolu (Adalar, Beykoz, Kadıköy, Kartal, Pendik, Ümraniye, Üsküdar, Tuzla, Maltepe, Ataşehir, Çekmeköy, Sancaktepe, Şile, Sultanbeyli)
Adres : Belirtilmedi