İlan Bilgileri

Ofis Elemanı

Ayazbey Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş

İş Tanımı:
Şirketin açılış ve kapanış işleri ile güvenlik ve her türlü diğer işlerinden sorumlu,
Kargoların ve evrakların gönderime hazırlanması,gelen kargoların ve evrakların kayıt edilip-ilgili departmana teslimi,
Genel temizlik işleri için gelen temizlik ekibinin kontrolü,
Kapı önü/giriş/karşılama bölümü temizliğinin günlük olarak yapılması,
Yönetici araçlarının park işleminin halledilmesi,
Şirket ihtiyaçlarının takibi- listelenmesi-yöneticiye bildirilmesi vb.diğer işler ile ilgilenecek Ofis Elemanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Sigortacılık,
Bankacılık-sigortacılık,
Aktüerya,
Risk yönetimi,
Bilişim teknolojileri, bilgisayar teknolojileri ve ilgili bölümlerden mezun,
Muhasebe-Maliye
Segem belgesi ve sürücü ehliyeti olan adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 20 - 30 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : İzmir (Konak)
Adres : Belirtilmedi