Ofis Personeli
Yeminli Tercüme Bürosu
İş Tanımı:
Ofis içi dosyalama ve evrak hazırlama işlemlerini yapmak,
Ofis içi ve dışı evrak süreçlerini yürütmek (resmî kurumlar, noter, v.b.)
Verilen projeleri organize etmek,
Müşteri karşılama ve gerekli kayıtları tutmak,
Genel ofis işlerini yürütmek gibi görevleri üstlenecek Ofis Elemanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
En az lise mezunu veya devam zorunluluğu olmayan üniversite öğrencisi,
Ankara’da ikamet eden,
İyi derecede İngilizce bilen,
Pratik, sistemli, takipçi, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
İyi derecede bilgisayar ve ofis programları bilgisine sahip,
İnsan ilişkileri ve iletişimi kuvvetli, güleryüzlü ve prezantabl adayların başvurularını bekliyoruz.
NOT: YALNIZCA isbul.net ÜZERİNDEN YAPILAN BAŞVURULAR KABUL EDİLECEKTİR.
Cinsiyet |
: |
Kadın |
Yaş Aralığı |
: |
20 - 35 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |