Ofis Asistanı (Sekreter)
Gelecek Hukuk
İş Tanımı:
Profesyonel kadrosuyla avukatlık, hukuki danışmanlık, alacak yönetimi hizmeti vermekte olan hukuk büromuzda görevlendirilmek üzere;
Günümüz teknolojilerine ayak uydurmuş,
Bilgisayar kullanmasını iyi bilen ve veri girişi, evrak ve dosya takibi, mail yönetimi, tebligat girişi vb. gerekli veri düzenlemelerini yapabilecek ve arşivde görev alabilecek,
Ofis ve kurumsalarası evrak takibini yapabilecek,
Ms Office programlarina hakim,
Kartal ve çevresinde ikamet eden,
Takım çalışmasına yatkın,
Yukarıdaki yetkinliklere sahip çalışma arkadaşı aramaktayız.
Lütfen ciddi ve uzun vadeli iş arayışına sahip adaylar başvuru yapınız.
Aranan Nitelikler:
Ofis ortamında çalışmaya hakim, gelen ve giden evrakları düzenleyecek ve takip edecek,
MS Office programlarını ve ofis ekipmanlarını iyi kullanan,
Telefon trafiğini ve birimler arası iletişimi yönetecek,
Diksiyonu düzgün, iletişim yeteneği kuvvetli, güleryüzlü,
Önbürodaki günlük işlemleri eksiksiz yapabilecek,
Önbüroda karşılama yapabilecek ve iletişimi kuvvetli,
Dikkatli, düzenli ve sistemli çalışma prensibine sahip,
İlgili yöneticilerin randevularını organize edecek,
Firma içi ve firmalar arası yazışmaları ve gerekli dosyalamaları yapacak,
Ziyaretçileri karşılamak ve ilgili birimlere yönlendirecek,
Gelen-giden evrak, faks, kargo vb.. evrakların giriş çıkışlarını takip etmek ve dağıtımını yapacak adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet |
: |
Kadın |
Yaş Aralığı |
: |
20 - 39 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |