Uzman Müşteri Temsilcisi (Nestlé)
Ugm İletişim Bilişim Ve Reklam Hizmetleri
İş Tanımı:
Nestlé Firmasının tüm iletişim kanallarından (dijital, sosyal medya platformları ve telefon üzerinden gelen talepler) gelebilecek müşteri bilgi/işlem/şikayet taleplerini zamanında ve doğru bir şekilde karşılamak, beklenen süreler içerisinde çözümleyerek maksimum müşteri memnuniyeti sağlamak,
Müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak müşterilerle etkili ilişkiler kurmak, onların güvenini ve saygısını kazanmak,
Sosyal medya alanında markaya farklı öneriler getirerek yaratıcı iletişim örnekleri oluşturmak,
Community Management bakış açısı ile tüketicilerden gelen soru, talep ve şikayetlere cevap vermeye ek olarak onlarla değer yaratan etkileşimler yaratmak,
Belirli periyodlarda sosyal medya monitoring raporları hazırlamak ve yorumlayarak markaya iletmek üzere Uzman Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Üniversite mezunu,
Müşteri memnuniyeti odaklı bir firmada çağrı karşılamış,
Müşteri odaklı, girişimci, insan ilişkileri kuvvetli, ikna kabiliyeti yüksek ve problem çözme becerilerine sahip
Hızlı karar alabilme ve analitik düşünme yetkinliklerine sahip,
Teknoloji ve hızlı tüketim sektöründeki güncel bilgileri takip eden, öğrenmeye meraklı ve yenilikçi,
Tercihen sosyal medya ajanslarında staj yapmış ya da çalışmış,
Sosyal medya çalışmalarının mesai saatleri dışında da devam edeceğinin bilincinde olan ve bu zaman dilimlerinde de istendiğinde mobil destek verebilecek,
İnternet ve sosyal medyayı hayatının bir parçası olarak gören ve bu alanlardaki gelişmeleri - trendleri takip edip uygulayabilecek,
Ofis programlarına hakim,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen (09.00-22.00 saatleri arasında iki farklı vardiya) adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet |
: |
Belirtilmedi |
Yaş Aralığı |
: |
Belirtilmedi |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |