Çağrı Merkezi Tahsilat Personeli
Han Hukuk Danışmanlık
İş Tanımı:
Borçlularla telefon ile tahsilat odaklı etkin iletişime geçebilecek,
Kişileri borçları hakkında bilgilendirecek,
Portföyündeki yasal takip dosyalarının telefon ile aranması ve borçlu kişiye ulaşılmasından sorumlu olacak,
Hukuksal süreç ve yasal yaptırımlar hakkında gerekli bilgilendirmeyi yaparak borçluyu ödeme yapmaya ikna ederek tahsilat işlemlerini gerçekleştirecek,
Hedef ve Performans odaklı çalışarak borç tahsilatını yapacak ve anlaşmaya bağlı ödemeleri takip edecek Çağrı Merkezi Tahsilat Personeli arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Çağrı merkezi deneyimi olan,
Takım çalışmasına yatkın,
Problem çözmede başarılı,
Dikkatli, pozitif ve gelişime açık adayların başvurularını bekliyoruz.
Maaş + SGK + Yemek + Prim (6 aylık + aylık + haftalık + günlük)
Not: Büromuzda hafta sonu çalışması bulunmamaktadır.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
18 - 40 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |