İş Tanımı:
Evistur Turizm Seyahat Acentası'na ait olan web sitesi ve b2b ekranlarından; uçak bileti satışı, iptali ve iadeleri ile ilgili Türkiye'den gelen çağrıları yanıtlayacak ve işlemlerini gerçekleştirecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Çalışma saatleri 09.00 - 18.00 olup haftada 1 gün izin kullanılacaktır.
Detaylı bilgiler görüşme sırasında verilecektir.
İkna kabiliyeti yüksek olan bireylerin başvurması esastır.
Aranan Nitelikler:
Takım çalışmasına uyumlu,
Zeki,
Sabırlı,
Diksiyonu düzgün adayların başvurularını bekliyoruz.
Çağrı merkezinde çalışmış olması avantaj sağlayacaktır.
Cinsiyet | : | Farketmez |
Yaş Aralığı | : | 25 - 40 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |