Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Önalan Müşavirlik
İş Tanımı:
Telefon ile müşterilerden gelen çağrıları yanıtlamak,
Çalışma öncesi ofiste hazırlık yapmak,
Telefon ile giden çağrı araması gerçekleştirmek,
Müşterileri ilgili farklı departmanlara yönlendirmek,
Müşteri sorunlarını dinleyerek onlara doğru ve pratik çözümler sunmak,
Müşteri önerilerini dinleyerek yöneticilere öneriler hakkında bilgi vermek,
hedeflerin gerçekleştirilmesinde aktif rol oynamak,
E-posta, faks ve anlık mesaj gibi telefon dışı gelen çağrıları cevaplamak,
Çağrı merkezi içerisinde MS Office gibi bilgisayar programlarını kullanmak üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Diksiyonu düzgün,
Ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek,
Reklam ve tanıtım hazırlayabilen,
Girişken,
Aktif,
Sorumluluk alabilen,
Müşterilerle iyi ilişki kurabilen,
Daha önce bu alanlarda çalışmış deneyimli arkadaşlar ile çalışmak isteriz.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
18 - 33 yaşları arasında |
Maaş |
: |
2324 TL |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |