Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Hyundai Su Arıtım Türkiye Distribütörlüğü
İş Tanımı:
Çağrı merkezimize Tele-satış numaralarını arayıp doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması üzerine Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Hyundai Grup şirketi olarak 2008 yılında kurulan Hyundai Su Arıtma Cihazları Türkiye Distribütörlüğü, Türkiye ve KKTC ülkelerinde hizmet vermektedir.
Hyundai Su Arıtma Cihazları Türkiye Distribütörlüğü, arıtma sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra; sanayiler, endüstriyel, otel, ev, bahçe, tarım sektörlerindeki uzmanlığı ve geniş müşteri portföyü ile hizmet vermektedir.
Müşteri deneyimi odaklı sektörel çözümlerle, müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, tele-satış, teknik destek, sadakat, tahsilat, müşteri değerinin geliştirilmesi, müşteri bilgileri yönetimi ve analizi alanlarında değer yaratmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen,
Diksiyonu düzgün,
Güler yüzlü,
Dinamik,
Özgüven sahibi,
Çalışma disiplini yüksek,
İkna kabiliyeti yüksek,
Ekip çalışmasına yatkın,
Satış konusunda tecrübeli,
İletişim becerileri kuvvetli,
Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
Etkin iletişim problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip,
İzmir'de ikamet eden Bay - Bayan takım arkadaşları arıyoruz.
İlgili adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
Belirtilmedi |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |