İlan Bilgileri

Yönetici Asistanı

Labser İleri Tek Ve Lab Hiz Ltd Şti

İş Tanımı:
Her türlü evrak takibini yapmak,
Santral/telefonlara cevap vermek,
Yöneticisinin ajandasını düzenlemek ve koordine etmek,
Misafirlerin karşılanması ve yönlendirilmesi konusunda destek vermek,
Ön Muhasebe/Kasa defterini tutmak,
Seyahat organizasyonları, ulaşım - konaklama rezervasyonlarını yapmak üzere Genel Ofis Sekreteri arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
En az Lise veya lisans mezunu,
Genel sekreterlik konusunda en az 1 yıl deneyimli,
MS Office programlarını iyi derecede kulanabilen, raporlama becerisi olan,
Çoklu görev yerine getirebilme ve organize olabilme yeteneği olan,
Zaman yönetimi, koordinasyon, planlama ve takip becerisine sahip,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, yöneticisinin programına uygun çalışabilecek,
Diksiyonu düzgün, görünümüne özen gösteren, güleryüzlü ve iletişimi güçlü,
Titiz ve detaycı çalışma anlayışına adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Kadın
Yaş Aralığı : 18 - 40 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : İstanbul Avrupa (Bağcılar, Bahçelievler, Bakırköy, Başakşehir, Bayrampaşa, Esenler, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Güngören, Sultangazi, Zeytinburnu, Sultangazi)
Adres : Belirtilmedi