İş Tanımı:
Genel ofis düzeninin sağlanması ve kontrolü,
Santral telefon, faks ve e-mail trafiğinin yönetilmesi ve ilgililere bilgileri ulaştırarak iletişimi sağlamak,
Telefon, faks ve adres fihristlerini güncel ve düzenli tutmak,
Şirket içerisinde gelen, giden evrak koordinasyonunun yapılması, raporlanması ve kargo işlemlerinin yürütülmesi,
Gelen misafirlerin karşılanması,
Gerekli durumlarda personele ve diğer departmanlara destek verilmesi ile ilgilenecek Sekreter arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
En az Lise, Tercihen üniversitelerin Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümlerinden mezun,
Tercihen İngilizce bilen,
MS Office uygulamalarına hakim,
Detaylara önem veren, titiz, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
Diksiyonu düzgün,
İletişim becerileri gelişmiş, güler yüzlü,
Dış görünümüne özen gösteren,
Başakşehir civarında ikamet eden,
Ofisimize ulaşım problemi olmayan adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 18 - 30 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |