İş Tanımı:
Her türlü telefon,yazışma ve gönderilerin koordinasyonunun sağlanması,
Yurt içi ve yurt dışı kargo gönderilerinin hazırlanması, gönderimi ve takibinin yaplması,
Toplantı, seyahat ve organizasyon takibinin yapılması,
Genel yazışmaların yapılması,
Büro genel düzeninin sağlanması ile ilgilenecek İdari Sekreter arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Tercihen ingilizce bilen,
Tercihen üniversitelerin Büro Yönetimi ve Sekreterlik / Yönetici Asistanlığı bölümlerinden mezun,
Santral, Danışma, Yönetici Asistanlığı hizmetleri konusunda tecrübeli,
İletişim becerileri gelişmiş ve empati kurabilme yeteneğine sahip,
Sabırlı, diksiyonu düzgün,dış görünümüne özen gösteren güler yüzlü,
Telefon ile kurumsal görüşme kurullarını bilen,
Koordinasyon ve takip becerisi yüksek, ekip çalışmasına yatkın girişken,
MS Office proğramlarını etkin bir biçimde kullanabilen,
Fax, fotokopi, bilgisayar ve santral uygulamalarını seri şekilde kullanabilen adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Farketmez |
Yaş Aralığı | : | 22 - 40 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |