İş Tanımı:
Çağrı merkezinde outbound arama yaparak satış gerçekleştirmek,
Sistem tarafından aranan müşterilerle görüşmeleri gerçekleştirmek,
Çalısma gün, saatlerine ve mola, yemek düzenine uyum göstermek,
Proje ve satış hedeflerine ulaşmak için gerekli performansı göstermek,
Projede kullanılan programlara hakim olmak ve doğru kullanmak,
Aramaları operasyonel hedefler dogrultusunda, belirlenmis konusma kalitesi standartlarına uygun olarak gerçeklestirmek,
Takım Lideri ve üst yöneticilerinden gelen geribildirimleri dikkate alarak aksiyon almak,
Ürüne yönelik her türlü bilgiye detaylı sahip olmak ve müşteri ihtiyacına göre ürünü sunmak için bilgilerini sürekli güncel tutmak, bunun içinde gerekli verileri kullanmak (web sitesi, eğitim dokümanları vb. etkin kullanmak),
Ürün ve ekran eğitimlerine katılarak müşterilere doğru bilgi aktarmak üzere 'Çağrı Merkezi Satış Uzmanı' pozisyonunda görevlendirilecek dinamik, eğlenceli çalışma arkadaşları arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
En az Lise mezunu,
20 - 40 yaş arası,
Tercihen Çağrı Merkezi veya Satış Kanalı tecrübesi olan,
Öğrenmeye ve gelişime açık,
Satış konusunda kendine güvenen,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli,
Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Takım çalışmasına yatkın,
MS Office uygulamalarına hakim,
Tercihen Anadolu Yakası'nda ikamet eden 'KADIN' adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 20 - 40 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : |