Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
KNN Danışmanlık
İş Tanımı:
Danışmanlık faaliyetlerini sürdürdüğümüz özel bir bankanın farklı illerde bulunan genel merkezlerinde çalışmak üzere "Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
7/24 vardiyalı süren çalışma yapısına uygun,
Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
MS Office programlarına hakim,
Müşteri odaklı çalışacak,
İkna kabiliyeti yüksek,
Diksiyonu düzgün,
İletişim becerisi yüksek ve sabırlı adayların başvurularını bekliyoruz.
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli olması tercihimizdir.
Maaş 3500-4000 TL arasında değişmektedir.
Prim sistemi ile çalışılmaktadır.
Sosyal haklar mevcuttur.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
Belirtilmedi |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |