İş Tanımı:
Facebook ve Google Adwords reklam kampanyalarının oluşturulması, yeniliklerin takip edilip uygulanması,
Facebook ve Google Adwords reklamları ile ilgili planlanan trafik, dönüşüm, gelir, bütçe, kalite skoru vb. hedeflere ulaşılması için gerekli çalışmaların yapılması,
Günlük, haftalık ve aylık raporların hazırlanması,
Performans göstergelerini düzenli olarak takip edilmesi,
periyodik olarak raporlanması,
Şirketin stratejisi doğrultusunda Dijital Pazarlama süreçlerinin yönetilmesini ve takibinin sağlanması,
Her gün hedeflenen dataların doluluk oranının kontrol edilmesi,
Eksik olduğu durumlarda şirketin çalıştığı ilgili ajansla irtibat haline geçerek, hedeflenen data sayısının gerçekleştirilmesi,
Hedefin gerçekleştirme sürecinde sıkıntı yaşayan şubelere özel reklam çalışmaları yaptırılması,
İnternet ve sosyal medyada yayınlanacak reklamların görsellerinin hazırlatılmasının sağlanması,
Sektör istatistiklerini takip ve analiz ederek sonucunda çıkarımlar oluşturulması,
Dijital Reklam bütçeleme ve yönetme çalışmalarının yapılması,
Bütçe durum raporunun günlük olarak analiz edilmesi ve yönetime sunulması ile ilgilenecek E-Ticaret Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Benzer pozisyonda en az 3 yıl iş tecrübesine sahip,
İyi seviyede Excel bilgisine sahip,
Tercihen Google Adwords ve Google Analytics sertifikalarına sahip,
Tercihen İngilizce bilgisi olan,
Dijital mecralarda reklamları yönetmiş,
Kampanya stratejileri oluşturmuş,
Dijital pazarlama temel dinamikleri hakkında bilgi sahibi,
Google, Youtube, Facebook, Instagram, Twitter ve diğer sosyal ağ kanallarına hakim,
Facebook ve Instagram reklam modelleri hakkında detaylı bilgi sahibi,
Google AdWords hesabı yönetmiş ve hesap yönetimi konusunda tecrübeli,
Facebook ve Google AdWords hesaplarının analiz-planlama, kurulum, hesap yönetimi ve optimizasyonunu gerçekleştirebilecek,
Dönüşüm odaklı kampanyalar kurabilen ve takibini yapabilen,
Kampanya planlanması, uygulanması, bütçe yönetimi, performans değerlendirme, reklam stratejisi oluşturabilecek analitik bakış açısına sahip,
Dijital Reklamcılığı ve yenilikleri yakından takip eden,
Araştırmayı seven,
Öğrenmeye açık ve analitik tarafı güçlü,
Yeni trendleri, teknolojileri takip edip uygulayabilen,
Yoğun iş temposunda çalışabilecek ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
E-mail marketing uygulamaları ve raporlamasi ile ilgili deneyim sahibi,
İstanbul Anadolu Yakası’nda ikamet eden adayların başvurularını bekliyoruz.
Erkek adayların askerlik görevini yerine getirmiş olmaları tercihimizdir.
Cinsiyet | : | Erkek |
Yaş Aralığı | : | 24 - 35 yaşları arasında |
Maaş | : | 3000 TL |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |