Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Erişim Müşteri Hizmetleri A.Ş
İş Tanımı:
Eğer siz de gün geçtikçe büyüyen T. İş Bankası kuruluşu olan Erişim Müşteri Hizmetleri’nde kariyeriniz için doğru bir başlangıç yapıp, müşteri ilişkileri konusunda kendinizi geliştirmek istiyorsanız dinamik ve enerji dolu bir ortamda çalışmak için sizleri davet ediyoruz.
T. İş Bankasına 7/24 inbound çağrı merkezi hizmeti vermekte olan Şirketimizde çalışmak üzere başvurularınızı bekliyoruz.
Aranan Nitelikler:
Önlisans mezunu / Lisans öğrenci / Yüksek Lisans öğrenci,
Açık Öğretim Fakültesi 3. ve 4. sınıf öğrencileri (2. sınıftan ders olmaması gerekmektedir.),
7/24 Vardiyalı çalışmanın gerektirdiği esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 1 yıl tecilli,
Telefonda iletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek,
Müşteri ilişkilerinde başarılı,
Hayata pozitif bakabilen adayların başvurularını bekliyoruz.
Fotoğraflı başvurularınız değerlendirmeye alınacaktır.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
20 - 33 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |