İş Tanımı:
Kadıköy Bahariye Caddesi'ndeki kişisel gelişim ve 'Dinamik Hızlı Okuma-Hatırlama Teknikleri' Eğitimleri veren şirketimiz için;
Ajandanın takip edilmesi ile ilgili planlama ve koordinasyonun sağlanması,
İç dış yazışmaların yapılması ve raporların sunulması,
Şirket içi ve dışı bilgi akışının sağlaması,
Seyahat organizasyonun gerçekleştirilmesi,
Telefon ve e-mail trafiğinin yönetilmesi,
Ön muhasebe ve ödeme takibi,
Misafirlerin karşılanması ve ağırlanması ile ilgilenecek Ofis Sekreteri arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Tercihen deneyimli,
MS office programlarını ve ofis araçlarını etkin kullanabilen,
Sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip,
Diksiyonu düzgün, giyimine özen gösteren,
Planlama ve organizasyon yeteneğine olan,
35 yaşını aşmamış,
İnsan ilişkileri güçlü ve güler yüzlü adayların başvurularını bekliyoruz.
NOT: Lütfen fotoğrafınızı ekleyin
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 23 - 40 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |