İlan Bilgileri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Sas Holding A.Ş.

İş Tanımı:
Şirketin çağrı merkezi biriminde mail ve telefon ile gelen müşteri taleplerine dönüş yapıp, çözüm uygulayabilmek,
Müşterilerin bilgi, işlem, tahsilat, şikayet, öneri vb. içerikli çağrılarını şirketin müşteri hizmetleri politikası, kalite hedefleri ve iş talimatları doğrultusunda karşılamak,
Olası müşteri şikayetlerini çözmek, sorunları doğru analiz ederek ilgili bölümlere aktarmak,
Belirlenen datalar üzerinden dış arama yapmak üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Tercihen ön lisans veya lisans mezunu,
Müşteri ilişkileri, satış veya satış sonrası destek alanında en az 2 yıl çağrı merkezi deneyimi olan,
Ses tonuna ve diksiyonuna güvenen, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen,
Dinamik çalışma ortamına ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek, ekip çalışmasının önemini bilen ve uygulayan,
Motivasyonu ve enerjisi yüksek olan,
Çözüm odaklı ve hızlı karar verebilen,
Dinleme ve problem çözme becerisine sahip,
Vardiyalı çalışabilecek,
Sorumluluk sahibi, dürüst, güvenilir, öğrenmeyi, titiz ve özenli çalışmayı seven,
Ms Office programlarını aktif olarak kullanabilen,
Dış görünüşüne özen gösteren,
Koşuyolu bölgesine ulaşım sorunu olmayan adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Belirtilmedi
Yaş Aralığı : Belirtilmedi
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli :
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : Tüm Türkiye
Adres : Belirtilmedi