İlan Bilgileri

Satış Sonrası Müşteri Hizmetleri Uzmanı

Çözüm Çağrı Merkezi

İş Tanımı:
Danışmanlığı yaptığımız Filo Kiralama Sektörü' nün pazar lideri şirketimiz, satış sonrası hizmetler departmanı operasyonel kanalda, gerekli eğitimleri aldıktan sonra kampanyalar, ürün ve hizmetlerle ilgili görev alacak
Müşterilerden gelen çağrı ve maillerinden ihtiyaçları anlayarak etkili çözüm üretmek,
Kiralanan aracın tesliminden iadesine kadar olan süreçte arıza, hasar, bakım, lastik talebi, faturalama vs. konularda müşterilere bilgi ve destek vermek,
Kaza veya arıza hallerinde, sözleşmelerimizde belirtilen taahhütlerimiz çerçevesinde ikame araç tahsis etmek, çekici veya yol yardım yönlendirmek,
Müşteri geri bildirimlerini almak, değerlendirmek, çözmek ve raporlamak,
Yapılan tüm görüşme bilgilerini şirketin sistemine girmek üzere takım arkadaşları arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
Üniversitelerin Otomotiv ve/veya ilgili mühendislik bölümlerinden mezun,
'Çağrı Merkezi', 'Satış Sonrası Hizmetler' veya 'Müşteri İlişkileri' konularında en az 2 yıl deneyimi olan ve müşteri ziyareti konusunda tecrübeli,
Müşteri odaklı, güler yüzlü, enerjik, yüksek seviye iletişim ve koordinasyon yetkinliğine sahip,
İnisiyatif alan, çözüm ve sonuç odaklı,
30 yaşını aşmamış, erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
İyi derecede Microsoft kullanabilen,
İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden,
Ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen,
Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
Satış Sonrası Hizmetler Uzman Yardımcısı- Müşteri Temsilcisi alınacaktır.
İlgili adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 20 - 33 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : İstanbul Anadolu (Pendik)
Adres : Belirtilmedi