İş Tanımı:
Bilgisayar kullanımında etkin ve MS Office uygulamalarını (Word, Excel) aktif şekilde kullanabilen,
Fotokopi, yazıcı, tarayıcı, telefon santrali gibi ofis araçlarının kullanımına hakim,
Şirket içi randevuların planlanması, takibi ve raporlanması,
Gelen ve giden evrakların takibini ve dosyalamasını yapacak,
Bilgi aktarımı konusunda yetenekli,
Güler yüzlü ve insan ilişkileri kuvvetli,
Dinamik, dikkatli, özenli ve sistemli çalışma alışkanlığı bulunan,
Yazılı ve sözlü iletişim becerileri güçlü, diksiyonu düzgün Asistan arayışımız bulunmaktadır.
Yabancı dil bilen adaylar tercih sebebidir.
Aranan Nitelikler:
Cinsiyet | : | Kadın |
Yaş Aralığı | : | 25 - 42 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : | Tam Zamanlı |