İlan Bilgileri

Arapça Bilen Müşteri Temsilcisi

Call Center Masters

İş Tanımı:
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz KPI TEKNOLOJİ Çağrı Merkezi için Arapça bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi aday arayışımız bulunmaktadır.
Arapça dilde canlı destek hizmeti vermek.
Maaş + Dil Tazminatı + SGK + Yemek + Yol Ücreti (ya da servis)
Haftada bir gün
Vardiyalı
Sabah ilk vardiya girişi: 08.00
İstanbul Kartal, Yalova Merkez, Eskişehir Merkez (üç lokasyondan birinde çalışabilirsiniz)
Aranan Nitelikler:
Akıcı dilde Arapça konuşabilen,
Türk vatandaşı ya da yabancı uyruklu,
18-50 yaşları arasında,
Bay&Bayan adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 18 - 50 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : Eskişehir (Odunpazarı) Yalova (Merkez) İstanbul Anadolu (Kartal)
Adres : Belirtilmedi