Rezervasyon Elemanı / Çağrı Merkezi
Almira Tur
İş Tanımı:
Anlaşmalı olduğumuz otellerin satışını gerçekleştirmek amacıyla CRM programı ile otomatik aramalar yapmak,
Rezervasyon işlemleri için gerekli yerlere maillerin atılması ve otele rezervasyonun geçilmesi ile ilgilenecek Rezervasyon Elemanı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Şirket hedefleri doğrultusunda satış sürecinin yönetimini gerçekleştirmek,
Sorumlu olduğu alana tam hakim olabilecek,
Belirlenen satış, pazarlama ve stratejilerini hayata geçirmek için görev alacak,
Çağrı merkezinde en az 2 yıl çalışmış,
Diksiyonu düzdün,
En az lise mevzunu,
MS Office ve CRM programlarına hakim,
Organizasyon ve koordinasyon becerileri gelişmiş,
Analitik düşünen ve uygulayan,
Disiplinli,
Etkin ve sorumluluk alabilen,
Takım çalışmasına yatkın,
Kişisel ve mesleki motivasyonu yüksek,
Öğrenmeye ve kendini geliştirmeye açık adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet |
: |
Kadın |
Yaş Aralığı |
: |
22 - 31 yaşları arasında |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı, Staj, Part Time, Dönemsel, Sözleşmeli, Diğer Çalışma Şekilleri |