İlan Bilgileri

Almanca Çağrı Merkezi Elemanı

3İz İnsan Kaynakları

İş Tanımı:
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Inbound projede görev alacak Almanca bilen Müşteri Temsilcisi arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
Anadil seviyesinde Almanca bilen,
19-50 yaş aralığında olan,
MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
Takım çalışmasını seven,
Diksiyonu düzgün,
İletişim yeteneği güçlü,
İkna kabiliyeti yüksek adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Belirtilmedi
Yaş Aralığı : Belirtilmedi
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : İzmir (Aliağa, Balçova, Bayındır, Bornova, Buca, Çiğli, Foça, Gaziemir, Güzelbahçe, Karşıyaka, Kemalpaşa, Konak, Menderes, Menemen, Narlıdere, Seferihisar, Selçuk, Torbalı, Urla, Bayraklı, Karabağlar, Bergama, Beydağ, Çeşme, Dikili, Karaburun, Kınık, Kiraz, Ödemiş, Tire, Mahmutlar) İstanbul Avrupa (Bakırköy, Bayrampaşa, Beşiktaş, Beyoğlu, Arnavutköy, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Kağıthane, Küçükçekmece, Sarıyer, Şişli, Zeytinburnu, Avcılar, Güngören, Bahçelievler, Bağcılar, Esenler, Başakşehir, Beylikdüzü, Esenyurt, Sultangazi, Büyükçekmece, Çatalca, Silivri) İstanbul Anadolu (Adalar, Beykoz, Kadıköy, Kartal, Pendik, Ümraniye, Üsküdar, Tuzla, Maltepe, Ataşehir, Çekmeköy, Sancaktepe, Şile, Sultanbeyli)
Adres : Belirtilmedi