Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Mikrosist Bilişim Teknolojileri Ve Eğt. Hiz.Tic. Ltd.Şti.
İş Tanımı:
Teknoloji mağazalarında satılan ürünlerin kurulumu ve arıza takiplerinin çağrı merkezinde yönlendirilmesi,
Aynı zamanda firmamıza bağlı personellerin takibi ve yönetiminin yapılması ve raporlanması ile ilgilenecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
En az Önlisans mezunu,
Tercihen Çağrı Merkezi veya Satış Kanalı tecrübesi olan,
Öğrenmeye ve gelişime açık,
İletişim becerileri gelişmiş,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti yüksek,
Güleryüzlülüğünü telefonda hissettirebilecek ve sabırlı,
Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Takım çalışmasına inanan,
Dinamik, inisiyatif kullanabilen ve anında aksiyon alabilen,
MS Office uygulamalarına hâkim olmalı,
İstanbul'da ikamet edebilecek adayların başvurularını bekliyoruz.
Cinsiyet |
: |
Farketmez |
Yaş Aralığı |
: |
Belirtilmedi |
Maaş |
: |
Belirtilmedi |
Çalışma Şekli |
: |
Tam Zamanlı |