İlan Bilgileri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Vodatech Bilişim A.Ş.

İş Tanımı:
Türkiye’nin ilk dış kaynaklı çağrı merkezi Vodatech bünyesinde sürekli ve yüksek kalitede hizmet sunulmasını desteklemek üzere,
Sektöründe lider kurumsal müşterilerimiz için Yalova lokasyonunda ikamet eden Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.
Müşterilerimizden gelen soruları yanıtlamak ve yaşadıkları sorunlar hakkında destek vermek,
Doğru ve güncel bilgiye sahip olarak ilk temasta çözüm üretmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak üzere çalışabilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda başarılı,
Telefonda iletişim yeteneği güçlü,
Müşteri odaklı çalışan ve analitik düşünebilen,
Müşteri ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinmiş, iş kalitesine önem veren,
Problem çözme, analiz etme, raporlama, planlama, takip yeteneği kuvvetli,
Temel PC, İnternet ve Ms Office programları kullanım bilgisine sahip adayların başvurularını bekliyoruz.

Cinsiyet : Farketmez
Yaş Aralığı : 22 - 38 yaşları arasında
Maaş : Belirtilmedi
Çalışma Şekli : Tam Zamanlı
Başvuru İçin
Çalışma Bölgesi : Yalova (Merkez)
Adres : Belirtilmedi

Detay
2020-03-03
Yayın Tarihi

Aktif
Durumu

147
Toplam Gösterim