İş Tanımı:
Hosting&Bilişim Danışmanlığı veren firmamız İçin 1. Seviye HelpDesk Elemanı arayışımız bulunmaktadır.
Müşteriden gelen teknik taleplerin telefon ve ticket üzerinden cevaplanması,
Canlı destek hattı üzerinden gelen müşteri kayıtlarının cevaplanması ile ilgilenecek,
Anlaşmalı olan müşterilere ayda 2-3 kere yerinde destek verebilecek,
Windows, Linux işletim sistemleri ve yönetimi (IIS, Apache, PHP, MySQL, MsSQL, FTP, DNS, Mail Server, Active Directory), sanallaştırma konularında bilgi sahibi,
Web hosting ve Hosting kontrol panelleri ( Plesk, Directadmin, Cpanel, Maestro Panel) konularında deneyimli olması tercih sebebi,
Sunucu donanımı ve Veri Merkezi teknolojileri konusunda bilgi sahibi,
Sektörel literatürü takip edebilecek ve anlayacak düzeyde İngilizce (okuma-yazma) bilen,
Tercihen müşteri ilişkileri konusunda iletişim becerisine sahip,
Tercihen alanıyla ilgili teknik makale yazabilecek,
25 yaşını geçmemiş, bilgisayar bölümü okuyan ya da mezun olan,
Haftanın 6 günü 08:30 - 18:00 - 17:00 - 01:00 saatleri arasında çalışabilecek,
B Sınıfı ehliyeti olan adayların başvurularını bekliyoruz.
(Aranılan koşullara sahip, yetiştirilmek üzere de olabilir.)
İstanbul / Beşiktaş
Aranan Nitelikler:
Cinsiyet | : | Farketmez |
Yaş Aralığı | : | 18 - 25 yaşları arasında |
Maaş | : | Belirtilmedi |
Çalışma Şekli | : |